Prvá láska


Ako prvú tému som si zvolila menej náročnú, a tou je prvá láska. Veď kto by ju nezažil?

Ja mám s prvou láskou zaujímavé skúsenosti. Bolo to ešte na základnej škole a  bola to skôr platonická láska ako čokoľvek iné. Dnes sa nad tým človek už len pousmeje, lebo je to tak dávno, že si občas pomyslím,  to snáď nie je ani pravda. Ale vtedy to bolo predsa trošku iné. Človek začne byť nervózny v blízkosti danej osoby, začne sa správať tak trošku ináč, dáva si pozor na to, čo povie. Dáva si pozor na to, kam ide. V nádeji, že danú osobu stretne, pretože vie, že na týchto miestach sa „on/ona„  pohybuje…

Z mojej prvej lásky nikdy nič nebolo, možno preto je spomienka na tú prvú lásku pekná.

Ale ako je to naozaj s prvou láskou? Aký vek je pre prvú lásku vhodný? A ako naozaj rozpoznáme, že je to láska? Čo detská láska? Aké skúsenosti máte vy s prvou láskou?

Je to nakoniec vždy len spomienka na to, čo bolo alebo môže prvá láska trvať večne?

Ja vo svojom okolí nepoznám nikoho, kto by to „ťahal„ s prvou láskou až do dnes. Ale verím tomu, že aj takéto páry tu určite sú, aj keď je ich možno pomenej.

A pamätáte sa vôbec ešte na svoju prvú lásku?

 

Pridávam Elán- Prvá láska, nech si každý zaspomína :))

 

Prvá láska 🙂

Pridaj komentár